O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.


Ministerstwo studzi emocje w sprawie żeglugi na Odrze

14.02.2013
Ministerstwo studzi emocje w sprawie żeglugi na Odrze
Temat usprawnienia żeglugi na Odrze wraca jak bumerang od wielu lat. Ostatnio za sprawą Krzysztofa Kiliana, prezesa PGE, który na Forum Zmieniamy Polski Przemysł zgłosił postulat koncentracji wysiłków państwa na tym celu. Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej nie widzi jednak na razie szans na zwiększenie środków przeznaczanych na żeglugę śródlądową, a przy obecnym finansowaniu trudno liczyć na jakikolwiek przełom.

Krzysztof Kilian postulował podczas dyskusji na temat wzrostu gospodarczego, by Polska po Euro 2012 Polska wyznaczyła sobie nowy cel o podobnej skali.

Temat usprawnienia żeglugi na Odrze wraca jak bumerang od wielu lat. Ostatnio za sprawą Krzysztofa Kiliana, prezesa PGE, który na Forum Zmieniamy Polski Przemysł zgłosił postulat koncentracji wysiłków państwa na tym celu. Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej nie widzi jednak na razie szans na zwiększenie środków przeznaczanych na żeglugę śródlądową, a przy obecnym finansowaniu trudno liczyć na jakikolwiek przełom.

Krzysztof Kilian postulował podczas dyskusji na temat wzrostu gospodarczego, by Polska po Euro 2012 Polska wyznaczyła sobie nowy cel o podobnej skali. - Polsce potrzebny jest duży projekt inwestycyjny skupiający uwagę i mobilizujący siły - apelował Kilian zaznaczając, że jego zdaniem idealnie nadaje się do tego usprawnienie żeglowności Odry do tego stopnia, by zaczęła ona odgrywać w systemie transportowym podobną rolę, jak rzeki w Niemczech.

Zdaniem Kiliana, ożywiłoby to nie tylko inwestycje w energetyce, ale pozwoliłoby także związać się z projektem tym wszystkim, którzy później czerpaliby z niego profity. Jako przykład podał zakłady przemysłowe Górnego i Dolnego Śląska, które zyskałyby relatywnie tanią możliwość transportu towarów na eksport.


Udostępnij

Apis 14.02.2013 3,042 0 komentarzy

0 komentarzy

Dodaj lub popraw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Żadne komentarze nie zostały dodane.


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies

Partnerzy

zegluga

Cesni

Zaloguj
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.
Zapomniałeś/aś hasła?
Aktualnie online
Gości online 2
Użytkowników online 0

Łącznie użytkowników: 47
Najnowszy użytkownik: maxxx1988